tisdag 31 juli 2012

le hall

Idag har jag fortsatt att måla hallen, det blir chokobrunt men det blir bra. Det är nästan så att man känner doften av choko då man målar, vilket kan bli farligt om man känner doften av choko varje gång man går i hallen. Hoppas det ger med sig.. annars får jag dekorera med doftgranar.

Före, under och typ efter.

Jag gillar den här vyn, den passar mina ögon om man nu kan säga så

Sovrummet är som sagt relativt klart men nu ska det dekoreras också och jag drömmer om en bokhylla. Jag vill helst ha ett helt bibliotek men det har jag dessvärre inte plats med, men att få massvis med böcker samlade på ett och samma ställe känns inte helt omöjligt. Jag har spanat in sovalkoven (med snétak) i sovrummet där man kunde göra en liten bokhörna, ska prata med sambon och få ett godkännande. Sen måste vi också planera om vi gör hyllorna själv eller tar ett snack med ikea. Jag tar ju förstås förgivet att han godkänner mitt förslag, bokhöra i sovrummet klingar väl bra i allas öron?

Skitmycket böcker ska det va!

Nu ska jag dricka upp min oboy, sparka av mig ullsockorna o fara i sängen och lösa lite korsord. Jag är en tant idag! Jag bakade det första jag gjorde idag faktiskt (ja tant), frozen cheesecake.. skitgott! Vi hade kaffebesök idag men det lämnade lite så det får man om man kommer på besök till kåken imorrn.. annars - mer till oss, yäy!

Gnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar