tisdag 7 februari 2012

vardagslyx

Igår när jag kom hem från jobbet satt sambon och njöt på soffan med tända ljus, en skvätt whiskey och en pasha, detta samtidigt som han spelade sitt favoritspel Zelda. Det var hans vardagslyx.
Min vardagslyx är detta:

 I väntan på Hem till gården

Det är väl det som är en av de få fördelarna att jobba som jag gör, man har lediga dagar i veckan då man får göra lite vad man vill. I like. Självfallet måste man ju göra tråkiga saker som att diska, tvätta och städa men jag kan också göra lite vad jag vill.. som att ligga på soffan och äta naturgodis, tihi!
Ska se mina två avsnitt av Hem till gården nu, sen Familjen annorlunda och sen blir det väl dags att dra fram dammsugaren och sätta igång en tvättmaskin, efter det mat. Fick beställning på ugnspannkaka igår, ska göra mitt bästa - hoppas det räcker.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar