torsdag 2 februari 2012

det blev visst lite misslyckat

Skulle precis göra iordning en halv sats kokosbollar åt mig och sambo, men något gick fel. Misstänker det va överdosen av kaffet jag hällde dit och bristen av havregryn som gjorde att det blev ingen bollig konsistens utan istället små geggiga högar av choko, cornflakes och kokos (försökte desperat rädda konsistensen med kokos och cornflakes). Men om de vilar i kylen en stund nu så blir nog en geggig cokogrej och ett glas juice tillsammans med antikrundan en hit, nöden har ingen lag!


Har legat och inte gjort någonting idag, dagen efter vaket är jag alltid tiltad och pms-ig. Hade faktiskt velat gå ut på promenad/springa, jag kom ju igång så bra men när det är över -20 grader så vill jag inte. Jag har inte såna kläder faktiskt och jag vill heller inte investera i en dyr tjock motionsjacka, näe näe jag väntar tills -10. Nepp efter vak ska jag gnälla, moffa i mig choko och glo på teve.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar