måndag 27 februari 2012

dålig bloggvecka!

Usch, jag har varit en riktigt riktigt dålig bloggare den gångna veckan, det ber jag så mycket om ursäkt om. Jag har väl haft en släng av hjärnsläpp eller nått.
 Hur som haver, en tanke slog mig idag när jag satt i bilen på väg hem - folk som går över gatan. Alltså, då jag står vid ett övergångsställe och väntar på att bilarna ska stanna och släppa mig över gatan så blir jag väldigt glad och tacksam då de stannar åt mig vilket jag visar genom att skynda mig raskt över vägen så de ska slippa stå och vänta, de kan ju ha bråttom. Eftersom jag gör och tänker så, så inbillar jag ju mig att andra också tänker så . but no! Varje gång jag stannat för någon den senaste tiden så sniglar de över gatan, inte ens en glad blick får man. Surt folk tycker jag!

De här killarna småsprang nog över gatan tror jag :) Riktiga killar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar