tisdag 26 juni 2012

joo så att ääh

Imorgon ska vi till banken, jag antar att man enkelt kan säga att imorgon blir jag husägare?!

Planerar och planerar, funderar och antecknar ideér. Drömmer och fantiserar. Jag inbillar att mitt liv kommer bli helt annorlunda och att jag kommer ändras. T ex får vi en frysbox på köpet och denna inbillar jag mig ska vara full med massa hembakta godsaker som jag ska bjuda på när folk tittar in på en kaffe men om sanningen ska fram.. hur ofta bakar jag egentligen? varför skulle jag? vem skulle komma på kaffe minst 1ggn/vecka? Men i min fantasi så bjuder jag varje dag på kaffe och cupcakes.

1 kommentar:

  1. höödö ja kombä noo ja ^—————^ kanske int en gång i veckan men de dagar jag är hemma fast fleir gangor om daan hihihi. (märk hur jag bara bjuder in mig själv att äta dina kakor och njuta på er gårdsplan)

    SvaraRadera