tisdag 19 juni 2012

knäppt knäpp

Fick köpt en massa nya inredningstidningar idag via en loppisgrupp på fb, 4 € och ungefär 10 tidningar är en bra deal. Nu sitter jag och bläddrar i dem, drömmer mig bort, dricker en konstig svensk öl/gin/ciderdryck. Jag borde verkligen börja anteckna vilka projekt jag ämnar göra och vad jag behöver för att genomföra dem. Det senaste är ett trädgårdsförkläde av gamla jeans, så nu måste jag fynda gamla jeans och en symaskin.

  
"Bygga nytt och renovera" samt Beervana Summer Edition

Ibland kan man tro att jag är knäpp - det är jag nog också i alla fall lite. 


Edit 20.35

Har nu packat en låda (!!!) med porslin samt kastat lite grejer i köket, har även klistrat in lite recept i receptboken så att de inte försvinner i den planerade flytten.. Bara man skulle få flytta någongång nu då!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar