söndag 17 juni 2012

Så fel man kan ha

Från aftonbladet idag

Idag är det söndag = göra ingenting, se på film och äta skräp. Det har vi gjort här. Vi såg på en film som hette "The Grey" och som handlade om ett gäng snubbar som blir jagade och förföljda av en flock blodstörstiga vargar. En efter en blir skördade av vargarna och det känns väldigt overkligt. I mitt stilla sinne tänker jag att vargar inte gör sånt där i verkliga livet, men vilken bullshit det var. När filmen var slut och man kollar nyheterna lyder rubriken "Kvinna dödad i vargattack" och läser "enligt uppgift till nyhetsbyrån slet vargarna i kroppen" och man inser att kvinnan precis upplevt det hemska jag precis dissat och dömt som overkligt... hemskt.

Ps. Jag har varit ledig i 4 dagar och jag vill inte till jobbet imorgon, jag vill ha semester - NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar