måndag 30 januari 2012

trögstartat

Dagen började redan kl 08, med en tupplur till kl 11, najs! :D
Jag har inte vågat mig ut idag, det är nämligen fortfarande svinkallt ute.. nepp det är nog bäst att hålla sig inne.
Hoppeligen kommer jag väl ut imorgon, det är löning och kylskåpet börjar bli tomt. Får skriva en lista ikväll..
Nåväl, idag förutom att ha tupplurat har jag faktiskt gjort något bra också, städat garderoben.

Började med att slänga allt på sängen (detta är bara tröjor)

Sen plockade jag iordning alla byxor, alla utom två var för små. jippie. Jag menar kolla, en hel hylla full med hela, snygga byxor.


Sen plockade jag vidare, sorterade och kastade. Nu ser det skapligt ut igen och man ser vad som finns där i hyllorna.

Nu finns det även plats för mera kläder, nya kläder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar