onsdag 11 januari 2012

bildregn

Det är onsdagkväll, sitter i soffan som vanligt. Har varit ledig idag, skulle egentligen ha åkt och hälsat på en kompis och imundigat en massa kaffe och shoppat lite men så blev inte fallet, istället har jag gjort det här:

Dammsugade och städa toan inför morgondagens besök. Blev sen bjuden på lunch hos morsan, stannade kvar och tittade på "hem till gården". Jag har blivit helt såld på den serien, jag vet inte riktigt varför men den är så löjligt bra dessutom gillar jag att det spelar ingen roll hur många avsnitt du missat - du kommer snabbt ikapp.
Sen åkte jag till blomaffären och shoppade loss lite. En av de bra sakerna när man handlar blommor är att man oftast får dem i papperspåsar och jag ÄLSKAR papperspåsar - det känns lyxigt.


Fixade till här hemma lite, plockade och donade. Sen mellanmål - fikon! En ny upptäckt i min värld.

Omnomnom
 
Senare blev det min multitasking - skink och broccolipaj samt sega chokladmuffins. Chokladmuffinsen ska vi ha imorgon då sambons syster med familj kommer hit och firar min examen, därav min städning idag också.

Pajen

 Chokomuffins

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar