söndag 29 januari 2012

Tjockis!

ÖRK!
Skulle ju vara så nyttig och duktig i helgen, nepp nepp, det sket sig - radikalt!!!
Har precis tryckt i mig en påse naturgodis, blörk. Och visst är det intressant att i början av påsen är det den mest fantastiska idé man någonsin haft och när påsen sen är slut så är det det dummaste val man någonsin gjort.
Vanligtvis hade jag motionerat lite imorgon och sen hade allt varit glömt, men dessvärre är det svinkallt ute så jag tror inte det blir så mycket motion imorgon.. :/ Men jag är ledig, så jag tänkte att en ordentlig storstädning kan kanske funka som motion.

Just nu sitter jag som sagt och har ångest över påsen samtidigt som jag spelar sims och tittar på discovery.


"Jag borde varit död" är en helt fängslande serie om folks öden vid olika olyckor, helt sinnessjukt vad folk har råkat ut för egentligen. Oftast räcker det inte heller med den "egentliga" olyckan utan oftast kommer det flera följande hemskheter, men det är väl som ordspråket säger - En olycka kommer sällan ensam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar