måndag 9 januari 2012

måndag

Några dagar utan uppdatering, jag är liksom inte van med det här att blogga så det glöms lätt bort, men vad gör det - det är ju ingen som läser förtillfället :P
Jobbat hela helgen, fredags hann jag med ett kalas efter jobbet trots jag hade kväll men det är aldrig kul att träffa folk direkt efter jobbet när man känner sig så himla ofräsch. Lördag och söndag spenderades utöver jobbet i min soffa - spelat lite sims, sett på film och bara nördat i allmänhet, ljuvligt!
Utsikten från soffan
Idag ska jag inte gör mycket, ligger mest och latar mig och käkar torkade fikon, det är såååååå gott! Har tvättat lite och plockat upp här i lägenheten. Har också varit och handlat lite inför kommande veckan, plus lite gott och blandat åt mig själv. Bland annat den nya allas (bra korsord till nattjobb), hallonté samt anjovisfiléer till lunchen.
Lunchen
Näe, dags att försöka slumra till lite så man är pigg inatt på jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar